Lifestyle - Wist je dat Oasis

Wist je dat Oásis…

Het doel van de Stichting Johan Maasbach Wereldzending is om het evangelie van Jezus Christus in de hele wereld te brengen. Dit doen we in de kortst mogelijke tijd en met de beste middelen die ons ter beschikking staan. Ons verlangen is om, door Gods wijsheid en kracht, zonder ophouden Gods meesterplan uit te voeren. Hiervoor heeft God ons veel ijzers in het vuur gegeven, zoals ook het mission kinderproject OASIS.

Het ontstaan
Als iets ons hart raakt en onze ziel treft, dan zijn het wel de kinderen in deze wereld die lijden en bijna niets bezitten. Daarom zijn we in 2010 het project OASIS gestart in Brazilië. Hier worden kansarme kinderen overdag opgevangen.

Veel mensen wonen in sloppenwijken, zijn werkloos of verdienen erg weinig. Vaak is de dagelijkse maaltijd al een probleem. Laat staan kleding, speelgoed, scholing, enz.

Wat OASIS doet
Het hoofddoel van OASIS is om verfrissing en leven te brengen in het midden van de droogte in de woestijn. Het project voorziet in een fijne, goede en gezonde leefomgeving voor kansarme kinderen in de leeftijd van 7 tot 14 jaar. We bieden hun educatieve, recreatieve en sportieve activiteiten aan. Deze zijn erop gericht om hun eigenwaarde te ontwikkelen. Ook geven we hun een hoopvolle toekomst door Jezus.

In Brazilië hebben we OASIS op drie locaties: Curitiba, Amargosa en Jequié, met in totaal zo’n 230 kinderen. Veel kinderlevens en hele gezinnen maken een verandering mee door Jezus.

Doe mee!
Wij hebben jouw hulp heel hard nodig. Meld je vandaag nog aan om OASIS te steunen met een bijdrage van 20 euro of meer per maand. Klik hier en doe mee.

Tags:
Vorig artikel

Monument: Amalek

Volgend artikel

De zegen van goede keuzes